čtvrtek 17. května 2012

90DD - Fazolové lusky s bramborem

Nechuť k fazolovým luskům i nadále zůstává a slibuju, že už sem nikdy takové jídlo nedám. Když mi někdo poradí, jak lusky udělat tak, aby chutnalo všem strávníkům, budu moc ráda. 

Ale prostě patří to k dietě a ti, co fazolové lusky mají rádi, tak těm to bude určitě chutnat.


300 g fazolových lusků, 2 brambory, 1 velká cibule, 1 lžička oleje, 2 stroužky česneku, 1 lžička mleté papriky, nasekaný kopr, sůl a pepř podle chuti, 4 dl vody

Na oleji zpěníme cibuli, přidáme mletou papriku a přilijeme teplou vodu a uvedeme do varu. Přidáme fazolové lusky a vaříme doměkka. Nakonec přidáme kopr a lisovaný česnek. Ochutíme octem nebo citronovou šťávou.

Podáváme s vařenými brambory.

Zdroj:
kniha 90denní rozlišovací dieta

8 komentářů:

  1. Já vařím fazolové lusky na smetaně, k tomu brambory, a moc mi to chutná. Ale smetana asi nepatří do tvé diety. Každopádně tady je recept: 1 plechovka fazolových lusků (Bonduelle) vařit v osolené a okyselené vodě (ocet). rozmíchat 0,25 l šlehačky s 2-3 lžícemi polohrubé mouky a zavařit k luskům. dochutit solí, pepřem, případně octem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, máš pravdu, to nepatří do mé diety. Dost jsem uvažovala o tom, že tak nějak podobně je uvařím holkám, ale nakonec se mi už potom nechtělo nic dělat. :-(

      Vymazat
    2. Jojo také vařím ty se smetanou,ale je fakt , že to už asi dietka není :)))

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, tak fazolové lusky já taky moc nemusím. Znám je akorát jako zadělávané v bílé omáčce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fazolové lusky není ten typ potraviny, kterou miluje každý. Třeba jednou k ní najdeme cestu.

      Vymazat
  3. Marti, já mám fazolové lusky moc ráda a vařím je dost často. Můžu ti nabídnout několik variant:
    1.Jako příloha - uvařené lusky v mírně slané vodě nechám vychladnou,osolím,přidám olivový olej, několik kapek vinného octa a na velmi tenké plátky jeden stroužek česneku,může se přidat i petrželka.
    2.Jako salát - fazolky,brambory a mrkev nakrájená na plátky,osolené, zalité olivovým olejem,a trochu oregána.
    3.S masem, na oleji osmahnout na plátky nakrájený česnek, oregáno, přidat tenké plátky hovězího, a červené víno. Nechat vysmahout, osolit, přidat fazolky, loupaná rajčata a nechat dusit až je vše měkké a chutě se spoji.
    Doufám, že si časem k této zdravé zelenině najdeš cestu...:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy, zaujal mě hodně ten salát. A taky by stálo za vyzkoušení varianta s masem.
      K fazolovým luskům se určitě vrátím, ale chce to čas.A na stopro je budu znova testovat sama.

      Vymazat
  4. Teď mě ještě napadlo fazolové lusky restované s cibulkou a slaninou. Ale to jsme zase u toho, že to není dieta :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF