neděle 1. července 2012

Pomazánka s červenou řepou

Děda přinesl ze zahrádky spoustu červené řepy, ale většinou byly tak malé, že se špatně připravovaly. Měla jsem jich asi tak patnáct. Do této pomazánky padlo asi pět řep. Výsledná barva je opravdu prudce růžová.


pečená červená řepa dle potřeby, 1 mrkev, 1 cottage cheese, 2 jarní cibulky, 1 vejce natvrdo, sůl.

Mrkev, červenou řepu nastrouháme, přimícháme cottage cheese, nakrájenou cibulku. Přidáme nakrájené vejce a podle chuti dosolíme.

Inspirace:

9 komentářů:

  1. Ahoj Marti, pomazánka se mi moc zamlouvá:)Už jsem zkoušela pomazánku s červené řepy s křenem a na podzim (až sklidím úrodu :) ) vyzkouším tu podle Tvého receptu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, vyzkoušej. Dostala jsem další várku řepy, takže bude zase další pomazánka, ale nejsem si jistá, jestli bude s křenem, to by mi asi malí jedlíci nesnědli. :-)

      Vymazat
  2. Krásná barva, zaujal mě tento recept, s pečivem je určitě velmi chutné, mám červenou řepu moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva je opravdu krásně růžová, až mě to překvapilo. :-) kdysi jsem taky dělala ještě jednu podobnou pomazánku a ta růžová tak nevynikla.

      Vymazat
  3. Marti, moc hezká pomazánka a taky zdravá. Zrovna dneska jsem malému taky dělala řepu. :-) Časem tuto pomazánku určitě vyzkouším, až se venku víc ochladí, pač v těchto vedrech na pomazánky nemám vůbec chuť. Pomazánky mám zařazené v kategorii jídlo na studené počasí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomazánka je zdravá a taky je moc dobrá. Určitě vyzkoušej, já v těch vedrech nemám chuť vůbec na žádné jídlo. :-)

      Vymazat
  4. Ahoj,pomazánka vypadá úžasně a vyzkouším. Jak dlouho se prosím peče ta řepa??? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peču ji tak 1,5 - 2 hodiny na 180°C. Nejdříve ji očistím, pak ji položím na alobal, zakápnu olivovým olejem a posypu kořením (bazalka, oregáno, provensálské koření...), pořádně zabalím a peču.

      Vymazat
    2. Moc děkuju,brzo vyzkouším ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF