sobota 7. července 2012

Cuketový moučník

Měla jsem doma dvě krásné mladé cukety. Nejdříve jsem zvažovala, že z nich udělám cuketové chipsy z Delicious blog, ale nakonec jsem upekla buchtu. Našla jsem ji na stránkách Kuchařské pohotovosti. Ze všech možných variant se mi líbila právě ona. Po menších úpravách vznikla tato buchta. 


3 hrnky nastrouhané cukety, 3 hrnky polohrubé mouky, hrst oříšků, 6 meruněk, 3 lžičky mleté skořice, 1 prášek do pečiva, 1 vanilkový cukr, 3 vejce, 1 1/2 hrnku cukru moučky, 1 Hera nebo Stela

V míse promícháme mouku s oříšky, meruňkami, skořicí, práškem do pečiva a vanilkovým cukrem. V jiné míse vyšleháme vejce s moučkou a vmícháme do mouky. Postupně přidáváme i rozpuštěný tuk. Na konec přidáme nastrouhanou cuketu.

Vlijeme na vymazaný a moukou vysypaný plech a pečeme 30 - 45 minut při 180°C.

Zdroj:

2 komentáře:

  1. Byla diky cukete vlacna? klidne bych hned ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně vláčné to nebylo, pekla jsem už vláčnější , ale tohle bylo taky moc dobrý.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF