úterý 13. prosince 2011

Kuřecí stehna na zázvoru

Nevěděla jsem, co na oběd, tak jsem našla v jednom časopise tenhle recept. Udělala jsem a povedl se. To, že se povedl, poznám podle toho, že ho sní moje dcera, která je hodně vybíravá.


4 menší kuřecí stehna, 2 cibule, zelenina, t3 lžíce oleje, 200 ml šlehačky, 4 lžičky zázvoru (dala jsem jen polovinu)

Stehna vykostíme, nakrájíme na malé kousky. Osolíme, opepříme a posypeme mletým zázvorem. Na oleji osmahneme cibuli, přidáme maso, zeleninu a podlijeme vodou nebo kuřecím vývarem. Dusíme. Až je maso měkké, přidáme šlehačku nebo mléko, chvíli povaříme a ještě dochutíme. Jako přílohu lze použít rýže nebo také opékané brambory.

Zdroj:
časopis Drůbež 66x jinak, 2/2005

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF