úterý 20. prosince 2011

Domácí čokoláda

Domácí čokoládu dělala moje maminka. Čokoláda byla vynikající a byla snědená jako první (hlavní pojídač jsem byla já). Tak jsem se rozhodla, že ji zkusím taky. Čokoláda je dobrá, ale už vím, proč ji mamka tak nerada dělala - obtížně se dostávají z formiček ven. Ale stojí to za to.


250 g ztuženého tuku, 300 g práškového cukru, 3 lžíce maizeny, 3 lžíce kakaa, 100 g mletých ořechů

Tuk rozpustíme ve vodní lázni, pak přidáme ostatní přísady a necháme mírně vařit asi 15 - 20 minut (nesmí bublat). Do formiček lijeme horkou čokoládu. Necháme ztuhnout.

2 komentáře:

  1. My používáme prázdné vnitřky z bonboniéry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už jsem o té bonboniéře slyšela, někdy to tak zkusím udělat.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF