sobota 13. října 2012

Sekaná s jablky

Když jsem hledala recept, jak uplatnit sekanou, našla jsem recept s jablky. Původně to měla být roláda, ale vím, jaké mám vztahy k závitkům a jim podobným, tak jsem to vše jen smíchala dohromady a bylo to. Recept mě nezklamal. Hodí se k bílkovinovým dnům. Když vynecháte nakrájenou housku, je to absolutně perfektní.

          
500 g mletého masa, 1 cibule, 100 g slaniny, 1 vejce, 1 jablko, petrželová nať, 2 stroužky česneku, čubrica, sůl, voda, 1 rohlík (nemusí být)

Mleté maso osolíme a okořeníme, přidáme vejce a navlhčený rohlík, který jsme nakrájeli na kostky. Dobře promícháme a necháme chvíli odpočinout.

Na pánvi si zpěníme nadrobno nakrájenou cibuli a pokrájenou slaninu, přidáme jablko, které jsme nakrájeli na drobné kousky. Ke konci přidáme prolisovaný česnek a nasekanou petrželku. Ještě jednou lehce promícháme a přidáme k masové směsi. 

Dáme do vymazaného pekáče a pečeme na 200°C asi 40 minut.

Zdroj:
kniha Dalších 90dní

7 komentářů:

  1. Ahoj Martinka, tak takýto recept je pre mňa úplnou novinkou. Musí byť zaujímavý a určite aj dobrý.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu moc dobré. Jablko v sekané dostalo příchuť petrželky a slaniny, ale přesto bylo krásně slaďoučké a spolu se sekanou to byla opravdu dobrota.

      Vymazat
  2. jablka a sekanou by mě zkombinovat nenapadlo teda.. nevypadá to špatně ale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem měla z této kombinace děs, ale nebyl na místě.

      Vymazat
  3. Rozhodně to vypadá na pěkně šťavnatou sekanou pečeni. Kombinace je velmi zajímavá a prima šmak tam jistě dělá slanina a balkánská čubrica :-) Vařit s jablky je hitem podzimní sezóny a tady se na sezónu nezapomíná, což je báječné. Šárka ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář. Sekaná byla opravdu šťavnatá a chutná. Doporučuji!

      Vymazat
  4. Marti, to ze zajímavý recept. Určitě stojí za vyzkoušení. :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF