středa 22. února 2012

Zapečené těstoviny s tuňákem a zeleninou

Původně jsem měla v plánu uvařit těstoviny s mletým masem, ale dvakrát jsem pohořela: poprvé jsem měla mleté maso, které dost silně zapáchalo, datum spotřeby bylo ten den. Podruhé to bylo to samé: datum spotřeby o dva dny později. V poslední době mám na toto smůlu. Příště budu kupovat mleté  maso v masně.


500 g těstovin (použila jsem Tortelini, fleky a vřetena), 1 cibule, 5 g anglické slaniny (to jsou tak 2 plátky), 1 konzerva tuňáku, 1 rajčatový protlak, mražená zelenina dle chuti nebo co máte doma, 1 čerstvá mrkev, 100 g strouhaného sýra, 200 ml smetany, majoránka

Na malém množství oleje zpěníme cibuli, přimícháme anglickou slaninu, přidáme zeleninu. Po chvíli vmícháme protlak a tuňáka a mícháme. 

Do zapékací mísy dáme částečně uvařené těstoviny, přilijeme směs, promícháme. Potom vlijeme smetanu a ještě jednou vše smícháme dohromady. Povrch posypeme nastrouhanou mrkví, sýrem a majoránkou. 

Pečeme asi 20 - 30 minut na 180°C.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF