čtvrtek 9. února 2012

Moje první ocenění

Dnes mě čekalo velice příjemné překvapení. Dostala jsem svoje první ocenění z krásného blogu Umenie žiť. Jsem moc ráda, že jsem ho dostala a moc si ho vážím.


Bylo těžké vybrat mezi všemi těch 5 vyvolených, ale nakonec se mi podařilo vybrat tyto:

Adriana - byla to ona a její blog, která mě inspirovala k tomu, abych si založila blog vlastní.
Mary - vždycky se těším na její recepty, protože jsou kouzelné 
Táňa - na jejím blogu najdu tu správnou chuť na něco dobrého
Catalina - pokaždé, když vidím její recepty, sbíhají se mi sliny 
Martina - protože jsme tady obě nové a jsem zvědavá, jaké recepty bude přidávat - zatím to všechno vypadá moc lákavě

Pravidla ocenění:
- na svém blogu nechej odkaz na blog, který ti cenu udělil
- vyber 5 blogů, které chceš ocenit, přitom tyto blogy nesmí mít víc jak 200 následníků
- informuj oceněných o ocenění


3 komentáře:

  1. Martinka dakujem za ocenenie a tvoje krasne slova. Som milo prekvapena a samozrejme poctena. Netusila som, ze mozem byt pre niekoho takou velkou inspiraciou. Je to mile poznanie. Zelam ti, nech sa ti v bologovani dari, nech mas co najviac sledovatelov a citatelov a samozrejme nech ti to dobre vari a pecie:))))

    OdpovědětVymazat
  2. dakujem :))) velmi si to vazim,ze sa ti moj blog paci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju k prvnímu ocenění, zasloužíš si ho :) A taky mockrát děkuju, že sis mě vybrala :) Udělala jsi mi velkou radost!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF