čtvrtek 5. dubna 2012

Pangasius na zelenině s kuskusem

Nedávno jsem koupila kuskus. Už jsem se po něm ohlížela dost dlouho, ale odrazovala mě vyšší cena, Teď v Bille mělo zlevněno a kuskus skončil ve vozíku. Teď ještě zbývalo vyřešit, co k němu. Toto je můj první pokus, trochu mě to zklamalo, že to bylo sušší. V hrnci mi ještě zůstalo dost, tak zítra bude repete, přidám dám více tekutiny a určitě to bude lepší.


300 g pangasiuse nebo jiné ryby, koření na ryby, zelenina (čerstvá mrkev, česnek, jarní cibulka, směs mražené zeleniny), olej, voda. 250 g kuskusu

Na oleji krátce opečeme pokrájenou zeleninu, zalijeme vodou a chvíli podusíme. Rybu opláchneme, usušíme. Lehce osolíme a posypeme kořením na ryby a dáme do pekáče na připravenou zeleninu.

Dáme péct do trouby na 180°C asi 30 minut.

Ke konci pečení si připravíme kuskus podle návodu.

Na talíř dáme rybu a veškerou zeleninu i s vývarem smícháme s kuskusem a přidáme na talíř.

nejmladší ale chutnalo





6 komentářů:

  1. Mnam, rybicky ty ja muzu:-) kuskus jsem tedy jeste nejedla, ja jim vsecko, takze to neni problem, ale nevim, nevim, zda by ho jedl muzicek,hm...tak by clovek musel holt udelat dve prilohy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mému manželovi to chutnalo, což se divím, protože on je dost kritický k novým věcem.

      Vymazat
  2. Zajímavý receptík. ;-)
    Marti, přeji Ti pohodové Velikonoce. Užij si je s Tvými princeznami. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, tobě taky klidné Velikonoce.

      Vymazat
  3. Ahoj Marti, tenhle kuskusový recept vypadá moc dobře!!! Jinak Ti přeji krásné prožití velikonočních svátků!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, díky. Tobě taky pěkné Velikonoce!

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF