sobota 28. ledna 2012

Kefírová buchta

Když jsem narazila na tento recept, řekla jsem si, že to musím vyzkoušet. Kefír sám o sobě moc nemusím, ale říkala jsem si, že v této podobě může být dobrý. Po upečení je moučník vláčný a taky jsme ho hned zatepla ochutnali.


500 ml kefíru, 350g hladké mouky, 300 g cukru, 1 kypřící prášek do pečiva, 1 vejce, 1 lžička sody, neplná sklenice oleje (dala jsem asi 3/4 hrnku o objemu 250 ml), 3 lžíce kakaa, kompotované ovoce (já dala meruňky) 

Vše zamícháme a nalijeme na plech a na to dáme ovoce. Pečeme při 180°C asi 30 minut nebo dle zkušenosti s vaší troubou.

7 komentářů:

  1. Super koláčik....máš veľmi pekný blog :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda kefír miluju i samotný a když s ním peču, vždycky je to vlhké, takže tahle buchta musí být super vláčná :) Už se mi sbíhají sliny!

    OdpovědětVymazat
  3. Byla vynikající, vláčná a mňamková. Na druhý den byla ještě lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som takyto kolacik piekla s kyslym mliekom a vzdy bol perfektny. Este som zvykla pridat aj za hrst posekanych orechov. Uz som ho roky nepiekla, vdaka za pripomenutie.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF