středa 6. února 2013

Moje nová pracovna

Konečně jsem se dočkala - skoro po třech letech v novém bytě mám i novou kuchyni. Dalo to fušku, tři týdny to trvalo, než nám ji nastěhovali. 

Na ukázku sem dávám i kuchyň zděděnou po bývalých majitelích. Jim určitě vyhovovala, v té době byla moderní, ale mě pracovní plocha 90 cm opravdu nestačila.

Trochu udělám reklamu i firmě, která nám kuchyni dělala, protože si to rodina Vochova zaslouží. Samozřejmě, že to nedělali jen oni, ale i elektrikář, podlaháři, vodař, plynař, obkladač....







A tohle je původní kuchyně.

16 komentářů:

  1. Myslím, že je to opravdový ráj pro někoho, kdo rád vaří.Nahlížím často, píšu poprvé...

    OdpovědětVymazat
  2. jedním slovem nádhera! :-) to se bude teďka vyvařovat a vypékávat že? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je teda krasa! radost varit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,

    moc krásná kuchyně! Já teď taky řeším novou a prosím tě chci se zeptat, na kolik tě to zhruba vyšlo? Děkuji moc za odpověď klidně na meil

    veronika.bee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. krásná kuchyňka... moje vysněná kuchyň je zatím jen v hlavě a na papíře se zatím rýsuje jen domek, ve kterém bude stát... zatím bydlíme v bytě rodičů, kde je taky kuchyň po původních majitelích a je příšerná... :D a peníze do rekonstrukce vrážet nechci, to raději šetřím na svou vysněnou kuuchyňku...

    včera nám architekt poslal první předběžný návrh domu a obývák z kuchyní bude mít 60m2, což je víc než celý náš byt :D a kuchyňská linka bude dlouhá 5 metrů a uprostřed bude ostrůvek s vařičem a barovým posezením... :D a hlavně co je největší plus, tak z kuchyně budu mít okna přímo do lesa... už aby to bylo... :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale rozdíl, krása! My jsme dělali novou kuchyň před pár lety a už se do ní pomalu nevejdu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za komentáře. Zatím se v kuchyni ještě rozkoukávám, protože pořádně nevím, kde mám mouku, kde jsem schovala cukr a čaj a chovám se k ní jako k miminku - velice opatrně, abych nic nepoškrábala, neušpinila. Ale jsem moc ráda, že ji už konečně mám.

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekná kuchyňa, v nej sa Ti bude určite dobre variť aj piecť. Už sa teším na recepty z tejto novej "pracovne"

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj MArti, nová kuchyně je moc krásná!! A´t se Ti v ní dobře vaří!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, máš nádhernou kuchyň. Přeji ti, aby jsi byla ve své parádní kuchyni spokojená a pohodově se Ti v ní vařilo. :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Nic jiného nemůže udělat dobré kuchařce radost, než krásná a prostorná kuchyně. Ať se Ti dobře vaří a vše se Ti bezva daří...:))

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu nádherná kuchyně! To se to bude vařit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Třeba se takové krásné kuchyně jednou taky dočkám :-)Tak ať se dobře vaří :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu změna. Krásná kuchyně

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě jednou všem moc děkuji za milé komentáře. Už jsem se konečně "zabydlela". Ještě doladit různé maličkosti a bude to perfektní. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF