sobota 15. prosince 2012

Sekaná s jablkem, mrkví a červenou řepou

Opět mi nastalo období, kdy nevím, co vařit a aby to chutnalo všem a využila domácí suroviny, když máme těsně před výplatou, že,  a aby to vyšlo na několik dní.

Tak jsem vymyslela tohle. V lednici se mi válí scvrklá jablka, ve spíži zavazí červená řepa a mrkve.


600 g sekané, 1 cibule, 1 nakrájený rohlík (nemusí být), 1 jablko, 1 červená řepa, 1 mrkev, 1 lžíce hořčice, voda na zvhlčení, červená paprika, sůl, 1 vejce, trochu petrželky

K masu dáme nakrájený rohlík (nemusí být) a zalijeme trochou vody. Přidáme cibuli, nahrubo nastrouhané jablko, řepu a mrkev. Přidáme hořčici a rozklepneme vejce a podle potřeby osolíme a přisypeme nasekanou petrželku. Vypracujeme bochánek, který dáme do pekáče. Pak ještě vršek sekané potřeme hořčicí a dáme do vyhřáté trouby na 180°C. Po chvíli sekanou podlijeme vodou nebo vývarem a čas od času šťávou poléváme i sekanou. Pečeme asi 30 - 45 minut.




3 komentáře:

  1. Martinka, a ja som sa potešila, že bez mäsa :-( Nevadí :-) Určite to bola vynikajúca kombinácia!!! Ja teraz, keď robím lasagne, tak dávam tiež cviklu, mrkvu a aj papriku, a je to fantastické!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ještě nejedla. Zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. zaujímavá kombinácia ale páči sa mi...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF