úterý 15. ledna 2013

Kuře kari s jablky

Při vaření tohoto receptu jsem se hodně vytočila. Zjstila jsem totiž, že recept neodpovídá fotografii. Byla jsem opravdu moc naštvaná, Takže jsem se rozhodla, že bude druhý pokus a ten dopadl tak, jak jsem si představovala, že by to mohlo být.


800 g kuřecího masa, 1 velká cibule, 50 g másla, 2 velká jablka, kari koření, sůl, sladká mletá paprika, 250 ml vody

V pánvi rozpustíme máslo a přidáme na drobno nakrájenou cibuli a osmahneme do růžova. Pak přidáme omyté a osolené maso. Zaprášíme kořením kari a mletou paprikou, zalijeme vodou. Přiklopíme pokličkou a necháme dusit, až je maso měkké. 

Ke konci vaření přidáme jablka, která jsme oloupali a zbavili jadřinců a ještě chvíli podusíme, až jablka změknou, ale nejsou rozvařená, asi tak 10 - 15 minut.

A takhle dopadl první pokus, který jsem dělala i se smetanou. A jaký v tom byl rozdíl? Na levém obrázku nahoře vidíte nafocený recept bez smetany. V mém podání byl recept se smetanou. Vznikla beztvará hmota, která se už prostě nedala zachránit. Ale nenechte se mýlit: sice graficky nic moc, ale chuťově to bylo opravdu moc dobré.


Inspirace:
časopis Drůbež 66x jinak, 2/2005

4 komentáře:

  1. Stehienko vyzerá dobre...neskúšala som ešte kombináciu s jabĺčkami...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vyzkoušej, je to moc zajímavá a dobrá kombinace.

      Vymazat
  2. Curry zboznuji a v kombinaci s jablky muze byt zajimav0!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF