středa 13. listopadu 2013

Foodboxy od Brandnooz

Do České republiky k nám přichází novinka v podobě testování potravinových produktů od firmy Brandnooz, které přijdou domů zdarma. Jejich cena je 199 Kč. Připadá mi to velmi přijatelné, protože hodnota balíčku je minimálně 330 Kč.


A kdo to je Brandnooz?
Brandnooz mezinárodní portál, který přináší pravidelné ochutnávky novinek na trhu potravin. Počet registrovaných členů (Noozies) přesahuje 100 000. Ti pravidelně každý měsíc objevují díky brandnooz boxu ty nejlepší novinky značkových potravin na trhu, ochutnané produkty hodnotí, komentují a doporučují navzájem na stránkách brandnooz.cz. Tímto Noozies společně vytváří důvěryhodný zdroj recenzí a inspirací pro všechny, kdo rádi objevují nové chutě. 

První krabička ke mně přijde z Německa, další už budou z naší republiky.

A jaké jsou výhody?
Vyzkouším novinky mezi prvními
Ušetřím minimálně 131 Kč
Můžu ochutnávat z pohodlí domova
Doručení boxu zdarma
Foodbox je také vhodný jako dárek

4 komentáře:

  1. Už jsem na ně koukala i na jiných blozích a hrozně mě to nadchlo:))

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Martino, objevila jsem Váš blog...mimichodem určitě budu nakukovat častěji a nějaký Váš recept vyzkouším...uvažuji o nákupu těchto boxů z brandnooz.cz...chtěla jsem se zeptat, ty boxy z Německa se dají taky někde objednat? děkuji, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Lenko, německé boxy se už objednat nedají, byl to uvítací balíček. Teď už chodí boxy od nás.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF