středa 9. května 2012

90DD - Brokolicová polévka

Na škrobový den jsem se rozhodla, že uvařím brokolicovou polévku. Už jsem nějaké dělala tady a tady a vždycky jsem měla úspěch. A tato úspěch měla taky, zvlášť u starší dcery a to nebývá dost často.


1 brokolice, 3 brambory, 1 cibule, hrst rýže, 1 vody nebo zeleninového vývaru, sůl, pepř, muškátový oříšek, drcený kmín, 1 lžička oleje

Do vařící vody dáme rozebranou brokolici a nakrájené brambory a vaříme 10 minut. Na oleji osmahneme nakrájenou cibuli, přidáme kmín a rýži a vlijeme do polévky a vaříme dalších 10 minut. Polévku vylepšíme muškátovým oříškem, pepřem a osolíme dle chuti.

Zdroj:
kniha 90denní rozlišovací dieta

3 komentáře:

  1. Výborná polévka a nejen na dietu, komplemnty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Och Maťka, ja som v poslednom čase taká lenivá na varenie pre seba, že jem len také rýchlovky, z ktorých sa samozrejme nenajem a potom som hladná a nervoznaaaaa :-). Ako sa ti darí pri dietke?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem překvapená, jak jde váha dolů. Mám skoro o 4 kila míň za necelé dva týdny. Váha je digitální, takže jednou váží o kilo víc, jindy o kilo míň, takže to tak nějak odhaduju. Tcháni mají mechanickou váhu, která váží normálně, takže jednou za týden se tam vážím.

      A nervozní jsem taky, ale už je to lepší. Asi jak jsem si už zvykla na to, že nesmím sladké, kdykoliv si vzpomenu a taky už není takový hlad, jen ten vitamínový den je nejhorší.

      A taky jsem teď na antibiotikách a to mi na náladě taky moc nepřidá.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF