sobota 26. května 2012

90DD - Celozrnné noky s rajčaty a špenátem

V poslední době se mi strašně moc nechce nic dělat. Je to dáno tím, že po antibiotikách, které beru, jsem strašně unavená a navíc mi teď stůně mladší dcerka s angínou a vysokými horečkami, takže když se večer konečně posadím k PC, nemám na nic náladu. Dnešek je výjimka, protože vím, že bych to zase odkládala a pak by toho bylo moc.

Na uhlohydrátový den jsem zvolila špenát s celozrnnými noky. Recept jsem našla tady. Na originálním obrázku to vypadá mnohem lépe, ale nenechte se zmást, chutnalo to moc dobře.


2 rajčata, 300 g čerstvého špenátu, 1 cibule, 1-2 stroužky česneku, 1 lžíce olivového oleje, sůl a čerstvá bazalka 

Špenát spaříme v horké vodě a po chvíli ho vytáhneme ven a nadrobno nakrájíme. Cibuli osmahneme na oleji, přidáme česnek, pokrájená rajčata a nakonec špenát. Vše chvíli podusíme, pak osolíme a přidáme bazalku.

Zdroj:

2 komentáře:

  1. Nemáte prosím recept na ty noky? Děkuji Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžete vyzkoušet buď tento recept: http://martininakuchyne.blogspot.cz/2012/02/madarske-halusky-noky.html kdy místo hrubé mouky použijete celozrnnou a vynecháte vejce. Ale je potřeba zkoušet, aby těsto nebylo moc řídké ani moc husté, jinak se noky neudělají. Místo noků můžete použít těstoviny.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF