středa 21. listopadu 2012

Šnečci z listového těsta

Po šnecích z kynutého těsta a šnecích podle arménského receptu přišli šneci z listového těsta. Je to jednoduché a zvládnou to i děti. A hlavně jsou moc dobré. Dieta nedieta, snědla jsem jich tolik, že bylo hned kilo nahoře. Naštěstí jenom dočasně.


listové těsto, šunkový salám, plátkový sýr, kečup, koření dle chuti, vejce

Listové těsto rozdělíme na dvě části, každou z nich rozválíme na obdélník a potřeme kečupem. Na to položíme plátkový sýr a salám a stočíme do rolády. Krájíme na jednotlivé kousky, které pokládáme na plech s pečícím papírem. Potřeme rozšlehaným vejcem a posypeme libovolným kořením.

Dáme do vyhřáté trouby a pečme na 180°C asi 10 minut do zlatova, ale troubu hlídáme, aby se nám šnečci nepřipálili.


9 komentářů:

  1. tak to je supr recept, manžel má rád listové těsto, takže toto by určitě bral a oceňuji rychlost přípravy a pro návštěvu taky parádní občerstvení, to určitě udělám, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šneci mohli být výborní :) I když já bych místo kečupu raději použila protlak nebo rajčata, ale to jenom sobě pro radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště rajský protlak :-)

      Vymazat
    2. Já nechtěla moralizovat, jenom jsem to tak podotkla :). Tvoje verze bude určitě fajn :)

      Vymazat
    3. Původně jsem plánovala dělat šnečky s něčím jiným než s kupovaným kečupem, třeba s domácím, ale ten nebyl po ruce. Příště to vyzkouším s tím rajským protlakem.

      Vymazat
  3. Tohle chci už hrozně dlouho udělat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsi mě též nalákala,rychlé a výborné :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF